Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011

[Αντικείμενο 001]

by lkrory21
Λίγα πράματα, δηλαδή ...απολύτως τίποτα, είναι γνωστά για το ποιος / ποια / ποιοί(;) "κρύβονται" πίσω από το ψευδώνυμο Objekt αλλά το πρώτο 12" του/της/των(;) με τιτλο Objekt EP 1 με δύο κομμάτια ('The Goose That Got Away' / 'Tinderbox') που μόλις κυκλοφόρησε είναι μεγάλο κόλλημα - ειδικά το 'Tinderbox' με τα περίεργα γυρίσματα στα synths. 

"Pacey minimalist Dubstep that mixes up the faceless end of the Techno with the dexterous drum programming of Ramadaman / Pearson Sound" (via Rubadub). Anyway... τα ακούς και τα δύο παρακάτω μέσω soundcloud:

Αυτά προς το παρόν... 
...See Ya In The Pit!

The 1+1 Project, Vol.3: Clive Tanaka y Su Orchesta VS African Head Charge

by lkrory21
[The 1+1 Project: Ένα παιχνιδάκι ακρόασης νεών και παλαιότερων δίσκων. Κάθε βδομάδα (ή περίπου κάπου τόσο) θα παρουσιάζονται μια καινούργια και μια παλαιότερη κυκλοφορία που μπορεί να συνδέονται, μπορεί και όχι - συνήθως όχι! Παίζουν επίσης: Inverted_A, Green Onion, Spiral, Mean Mr. Mustard's Sister, Silentcrossing. Μπορείς να βρίσκεις τα αντίστοιχα posts όλων "όλα σε ένα νοικοκυρεμένα"(!!!) σε αυτό εδώ το feed: http://bit.ly/1plus1project.]

[The ...New-ish]
Clive Tanaka & Su Orquesta
Jet Set Siempre No.1 (2010/2011)
Να ξεκαθαρίσω λίγο στην ομήγυρη οτι κάνω μια μικρή "ζαβολιά" εδώ μιας και το Jet Set Siempre No.1 πρωτοκυκλοφόρησε στα μέσα του 2010 μόνο σε κασέτα αλλά μιας και κυκλοφορεί μόλις τώρα "κανονικά" και σε βινύλιο/ψηφιακή μορφή το προσμετράω ως νέα κυκλοφορία. Δεν πειραζει, ε; Οκ, ευχαριστώ, συνεχίζω. 

Το Jet Siempre λοιπόν είναι ντεμπούτο του Clive Tanaka από την Ιαπωνία (μην σας ξεγελά το βραζιλιάνικο όνομα της "μπάντας" ή του δίσκου/κασέτας). Στην αντίστοιχη σελίδα στο last.fm δε αναγράφεται μια ...απίστευτη ιστορία ως βιογραφία του φίλτατου Ιάπωνα. Τώρα αν είναι αλήθεια θα σας γελάσω και δεν το θέλω.

Το Jet Siempre Νο.1 περιλαμβάνει 8 τραγούδια, έχει περί τα 40 λεπτά διάρκεια και εντυπωσιάζει από το πρώτο άκουσμα για το πόσο καλοφτιαγμένο είναι καθώς συνδυάζει ά-ψ-ο-γ-α cool house, disco, balearic, exotica, απόηχους από euro-dance, πνιγμένα στο vocoder φωνητικά και ένα εκπληκτικό άρωμα καλοκαιριού. Είναι χωρισμένο μάλιστα σε δύο μέρη ή ...πλευρές αν θέλετε μιας και πρωτοκυκλοφόρησε σε κασέτα: For Dance και For Romance. Και τα δύο λειτουργούν περίφημα. 

Στο πρώτο μέρος -όπου ξεχωρίζει κατ' εμέ το 'Neu Chicago' ως πρώτο μεταξύ ...ίσων(!)- θα θέλατε να κρατά το κάθε κομμάτι τουλάχιστον στην διπλάσια διάρκεια (και αν αυτό δεν είναι το μεγαλύτερο κοπλιμέντο για ένα τραγούδι, ε δεν ξέρω και εγώ τι ειναι....) για να το χορέψετε σαν να μην υπάρχει αύριο. Και στην συνέχεια αφού ξεπατικωθείς στον χορό, γυρνάς πλευρά στην κασέτα, αράζεις αναπαυτικά σε σεζλόγκ, αιώρα, μαξιλάρα, κλπ, ατενίζεις την αγαπημένη σου θέα (π.χ. για εμένα: εδώ) και ...ρομαντζάρεις σαν να μην υπάρχει αύριο με soundtrack τα χαμηλωμένα bpm, τα μελωδικά περάσματα στα keyboards και τις κιθάρες που εμφανίζονται εδώ και εκεί.

Clive Tanaka Y Su Orquesta - 'Neu Chicago'

[The Old One]
African Head Charge
My Life In A Hole In The Ground (1981)
Δίσκος ακρογωνιαίος λίθος για την ηχητική αισθητική της On-U Records αλλά και εν γένει των μετά - την - Jamaica dub πειραματισμών. Παρ' όλο που οι African Head Charge λειτούργησαν αργότερα ως "κανονικη" μπάντα, εδώ στις αρχές (το MLIAHITG είναι το ντεμπούτο τους) πρόκειται ουσιαστικά για ένα όχημα πειραματισμών από τον τζαμαϊκανό περκασιονίστα Bonjo Iyabinghi Noah και τον βρετανό παραγωγό Adrian Sherwood. Βεβαίως συμμετέχουν και μέλη από το μεγάλο εναλασσόμενο ρόστερ των εξαίρετων μουσικών που απαρτίζουν τα διάφορα γκρουπς της On-U (Creation Rebel, Dub Syndicate, New Age Steppers, κλπ).

Τα δύο trivia που συνοδεύουν το άλμπουμ όποτε γράφεται κάτι για αυτό είναι νομίζω "ευρέως" γνωστά αλλά ας τα αναφέρω και εδώ. Πρώτον ότι λειτουργεί ως τίτλος και ως μουσική ως ευθεία απάντηση στην συνεργασία Brian Eno & David Byrne της ίδιας χρονιας (My Life In The Bush of Ghosts) και δεύτερον η χρήση του 'Far Away Chant' (με τα φωνητικά του εμβληματικου reggae βοκαλίστα και παραγωγού Prince Far I) στην ταινία Wild At Heart του David Lynch.

Το MLIAITG έχει ως αφετηρία μεν την dub αλλά δεν βολεύεται μόνο στην "τυπικό" -αν υπάρχει τέτοια-, straight outta Jamaica dub αλλά προχωρά και ένα βήμα παραπάνω, άλλοτε σε πιο παιχνιδιάρικο, σχεδόν χορευτικό ύφος ('Elastic Dance') και άλλοτε σε βαρύ, πειραματικό στυλ ενώ πρωτεύοντα ρόλο στον δίσκο έχουν τα διάφορα κρουστά παιγμένα από τον Bongo I σε αφρικάνικα μοτίβα τα οποία σε συνδυασμό φυσικά με τους ρυθμούς στα drums από τους Charlie 'Eskimo' Fox και Lincoln Valentine "Style" Scott δημιουργούν ένα αψεγαδιαστο ρυθμικό υπόβαθρο.

Επιπλέον αφρικανικα φωνητικά κάνουν την εμφάνιση τους στο παραδοσιακό 'Stebeni's Theme' ενώ σε άλλα tracks του δίσκου την πρωτοκαθεδρία παίρνει η melodica του Dr.Pablo, τα φωνητικά του Prince Far I μοιάζουν να έρχονται από τα βάθη της κόλασης στο προαναφερθέν 'Far Away Chant' και το σαξόφωνο του "Deadly" Headley Bennett (ενδεικτικά 'Stone Charge') ή τα πνευστά στο 'Hole In The Roof' από τον Tony Wraffer  φτάνουν τα πράγματα στα ορια της free jazz. 

Το "μαγικό χέρι" του φίλτατου Adrian στην κονσόλα (επίσης παίζει μπάσο και jew's harp "κρυμμένος" πίσω από το ψευδώνυμο Crocodile) ενώνει όλα αυτά τα κομμάτια του παζλ με έναν έξοχο τρόπο δημιουργώντας μια τελείως ψυχεδελική, υπνωτική ατμόσφαιρα. Απαραίτητο.

African Head Charge - 'Far Away Chant'


Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

[It's gonna be a MIDI party: OPN + Games Live in Athens!]

by lkrory21
Now that's what I call good news! Όπως αναφέρεται στο Tinymixtapes (thanks @eveofdes for the tip!) αλλά και στο site του Oneohtrix Point Never (aka Daniel Lopatin), την Πέμπτη 14/4/2011 στο Bios προκειται να εμφανιστούν Oneohtrix Point Never και Games (δλδ ο DL και o Joel Ford των Tigercity)! Ακόμα δεν είναι γνωστές φυσικά περισσότερες πληροφορίες (άλλα ονόματα, τιμή εισιτηρίου, κλπ) αλλά ένα είναι σίγουρο: Not to be missed, kids!

Games - 'Shadows In Bloom' (...That We Can Play, 2010)

Oneohtrix Point Never - 'Preyouandi' (Returnal, 2010)

Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Υ.Γ. Ας έβαζε κάποιος και την θεότητα Laurel Halo στο line-up....

Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

[TV Troubles]

by lkrory21
Ο αγαπημένος βορειοιρλανδός παραγωγός Boxcutter (aka Barry Lynn) επιστρέφει με νέο άλμπουμ στις 25/4 (και όπως πάντα στην Planet Mu) με τίτλο The Dissolve και αρκετά διαφορετικό ήχο - όσο μπορεί να κρίνει κανείς από το πρώτο, μόλις δίλεπτο, τραγούδι και αντίστοιχο συνοδευτικό βίντεο. Μέχρι τότε θα κυκλοφορήσει και ένα 12" με δύο τραγούδια, 'Alelle' / 'Other People', δειγματα από τα οποία μπορείτε να ακούσετε στην αντίστοιχη σελίδα του site της Planet Mu. Nice...

Boxcutter - 'TV Troubles'

Αυτά προς το παρόν... 
...See Ya In The Pit!

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

(Wanted Dead Or A)Live: High Wolf, Lunar Miasma, Bruised Lee

by lkrory21
Κυριακή βράδυ (23/1) στο Booze Cooperativa για τον γάλλο High Wolf (Winged Sun, Not Not Fun, κλπ) και τα "δικά μας παιδιά": το τρίο που ακούει στο όνομα Bruised Lee και τον Πάνο Αλεξιάδη (aka Lunar Miasma, βλ. επίσης Red Needled Sea).

Πρώτα απ' όλα ο χώρος (στον 2ο όροφο του κτιρίου) είναι πολύ πιο ταιριαστός για τετοια events από π.χ. το SIX D.O.G.S. όπου έλαβε το προηγούμενο event της Silence Fiction Society (Ducktails, Dolphins Into The Future) μιας και λόγω των αμφιθεατρικών καθισμάτων (υποθέτω εκεί γίνονται τα θεατρικά, κλπ που διοργανώνει ο χώρος) υπάρχει δυνατοτητα για όλους-ες να παρακολουθούν τα τεκταινόμενα. Δεύτερον, δεν είμαι σίγουρος αν ήταν θέμα μηχανημάτων ή ηχολήπτη ή και των δύο αλλά ο ήχος ήταν εντυπωσιακά πεντακάθαρος - αν και κάπως χαμηλά σε ένταση. Τρίτον, μάλλον ήταν από τις λίγες φορές που το πρόγραμμα δεν τράβηξε εις μάκρος με αναμονές μίας και δύο ωρών ανευ λόγου και αιτίας αλλά τηρήθηκε με ακρίβεια και γρήγορες εναλλαγές. Το μειονέκτημα εδώ ήταν τα πολύ μικρά σε διάρκεια σετς αλλά πρέπει να παραδεχθεί κανείς ότι αυτοί οι ήχοι δεν είναι και για χόρταση ούτε βλέπεις τους ...Grateful Dead. Άλλο αν έγω προσωπικά θα ήθελα να κρατούσε άλλο τόσο!

Πρώτοι εμφανίστηκαν οι Bruised Lee. Ένα τρίο που χρησιμοποιούσε μόνο μπάσο, ντραμς και moog/live electronics και κινείται σε καθαρά kraut δρόμους. Ένα μόλις 20λεπτο σετ όπου έπαιξαν ένα κ μόλις εκτεταμένο τρακ που "χτιζόταν" σταδιακά. Χωρίς να παραβλέπω σε καμία περίπτωση τα υπόλοιπα δύο μέλη της μπάντας που ήταν εξίσου καλοί, εντύπωση μου έκανε η Silver Bruise στα drums (παίζει και στις "γκαραζιέρισσες" Mongrelettes) και το άψογα μονότονο motorik beat που κράταγε. 
Στην συνέχεια ο Lunar Miasma για ένα 20λεπτο straight outta 70s synth / prog / avant electronics και τα σχετικά. Αναλογικοί ήχοι στα keyboards και ότι ακριβώς μας έμαθαν να αγαπήσουμε οι Klaus Schulze, o Edgar Froese και τα άλλα ..."παιδιά" σε μια σύγχρονη, όμορφα εκτελεσμένη βέρσιον. Δεν έχω παρακολουθήσει εκτενώς την εκτεταμένη δισκογραφία του (που εκτείνεται και σε κασσέτες, CD-Rs και τα σχετικά) -είδα επίσης στην σελίδα του στο myspace ότι επίκειται και σπλιτ κυκλοφορία με τους εξαίρετους αμερικάνους Expo 70, that's nice- μάλλον θα πρέπει να το κάνω!
Και μετά από ένα όχι και τόσο απαραίτητο (δεδομένης της μικρής διάρκειας των σετ) σύντομο διάλειμμα επι σκηνής ο γάλλος High Wolf (χωρίς αυτοσχέδια μάσκα δυστυχώς, διαβάζω στην συνεντευξη του για το Velvet ότι έχουν καταστραφεί αυτές που χρηιμοποιούσε) χρησιμοποιώντας ως "backing band" όλα τα παιδιά από τους Bruised Lee και τον Lunar Miasma! Δεν ξέρω κατά πόσο είχε προβαριστεί ή ηταν επιτόπου συνεργασία αλλά ως σύνολο δούλεψε πολύ δεμένα. Ο γάλλος έκανε τα δικά του λουπάρωντας ήχους από κρουστά, την φωνή του βυθισμένη σε εφφέ, παίζοντας μακροσκελή ψυχεδελικά/drone σχήματα στις κιθάρες, κλπ και οι υπόλοιποι μουσικοί συνόδευαν με σχετικά απλό τρόπο αλλά προσθέτοντας και δικές τους πινελιές στο όλο μιξ.
Σίγουρα το όλο σετ -που δεν ξεπέρασε τα 40 λεπτά και περιελάμβανε τρία κομμάτια όλα και όλα ενώ το κοινό τον "ανάγκασε" και σε encore όπου έπαιξε μόνος του ένα πιο κιθαριστικό κομμάτι- δεν είχε, όπως σωστότατα σχολίασε ο Kollaps από τους Noizine, καμία κορύφωση και καμία κλιμάκωση αλλά αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι απαραίτητα κακό και μάλλον όχι το ζητούμενο στις ενδιαφερουσες ψυχεδελικες / drone αναζητήσεις του συμπαθέστατου Γάλλου.

Να κλείσω δινοντας συγχαρητήρια στην ομάδα Silence Fiction Society (δεν τους ξέρω προσωπικά) για αυτό το άρτιο οργανωμένο event γεμάτο ωραίες μουσικές και ελπίζω φυσικά σε συνέχεια!

Αυτά προς το παρόν...
...See ya in the pit!

Y.G. Δυστυχώς ξέχασα την φωτογραφική μηχανή οπότε όλες οι φωτογραφίες παραπάνω είναι από τις αντίστοιχες σελίδες στο myspace.

Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2011

[The Endless House Foundation]

by lkrory21
Τhe story:
"An obelisk of noise that rose rudely above the treetops of the Bialowieska Forest, the Endless House project shone for a mere six weeks in the spring of 1973. The outlandish brainchild of wealthy audiophile/maniac Jiri Kantor, its stated mission was "to become the cradle of a new European sonic community... a multimedia discotheque" that should "surprise and delight" artists and dancers alike. 

For all the wide-eyed optimism of its manifesto, however, the enterprise was never unknowing in its flirtation with disaster and self-destruction. The brilliant Czech may have made his millions as the midas-touched entrepreneur/taste-maker behind Paris-based magazine Otium International, but Endless House was always a vanity project as irredeemably vain as its maker..."

Inside The Endless House:
Precious little detritus remains from Jiri Kantor's ill-fated Endless House project from 1973. This downbeat interview/monologue from one of its most feted supernerds, Walter Schnaffs, represents a momentary piercing of the fog... Audio taken from "Inside The Endless House", a lost 10 minute radio piece on the project broadcast originally in 1977 (BBC Radio Hungary 1977).

The Music:
Johannus Arpensium - 'Ostend (Invisible Cities)'

Klaus Pinter - 'Bewussseinweiterung'

Walter Schnaffs - 'I am Germany'

Rasmus Folk - 'Coupe'


The Mix:

Όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα ήρθαν στο "φως" από την βρετανική Dramatic Records και το άρτι κυκλοφορηθέν Endless House Archive Pack CD. Ή αλλιώς όπως σωστά χαρακτηρίζεται και στο Community του Drowned In Sound: A Brilliant Fakery!

Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Links:
Dramatic Records (off.site)
Endless House (Bandcamp)
Endless House (Soundcloud)

Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011

The 1+1 Project, Vol.2: The Decemberists VS The Walkabouts

by lkrory21
[The 1+1 Project: Ένα παιχνιδάκι ακρόασης νεών και παλαιότερων δίσκων. Κάθε βδομάδα (ή περίπου κάπου τόσο) θα παρουσιάζονται μια καινούργια και μια παλαιότερη κυκλοφορία που μπορεί να συνδέονται, μπορεί και όχι (συνήθως όχι)! Παίζουν επίσης: Inverted_A, Green Onion, Spiral, Mean Mr. Mustard's Sister, Silentcrossing. Μπορείς επίσης να βρίσκεις τα αντίστοιχα posts όλων "όλα σε ένα νοικοκυρεμένα"(!!!) σε αυτό εδώ το feed: http://bit.ly/1plus1project.]

[the new one]
The Decemberists
The King Is Dead [2011]
Η εξαίρετη παρέα από το Portland επέστρεψε δύο όλοκληρα χρόνια παρά δύο μήνες μετά την ...glam rock opera The Hazards Of Love (2009). Στο The Hazards Of Love οι "Δεκεμβριστές" παγίδευτηκαν λιγο στην ιδέα του concept άλμπουμ και μεγαλοπιάστηκαν με μέτρια όμως αποτελέσματα.... όχι ότι έλειπαν τα καλά τραγούδια ή οι καλές ιδέες αλλά το σύνολο πολύ άνισο και εν τέλει ήταν το πρώτο άλμπουμ των Decemberists με το οποίο δεν "συντονίστηκα" προσωπικά.

Απ' ότι φαίνεται στο The King Is Dead o Colin Meloy και η υπόλοιπη παρέα επιστρέφουν στα βασικά, back to the roots που λέμε και στο Αμέρικα, πισω στα σίγουρα μονοπάτια της indie / folk με μια δόση πιο κοντά στην country (yeap, ακόμα και slide κιθάρα θα βρεις). 

Το όλο σκεπτικό "επιστροφής στις ρίζες" δεν είναι κακό (ίσα  ίσα) αλλά θα ηταν πολύ καλύτερο αν το The King is Dead δεν έμοιαζε περισσότερο με συλλογή ασκήσεων ύφους παρά με "τυπικό" δίσκο της μπάντας μιας και περιλαμβάνει από τραγούδια που θα μπορούσαν να βρίσκονται σε δίσκο των π.χ. Fairport Convention ('Rox In The Box') στο 'Down By The Water' (πρωτοξάδελφο του 'The One I Love' των R.E.M. με ολίγην από θείο Neil) και από εκεί στο "δεν - ειμαι - country & western - μουσικός - αλλά - θέλω - να - γράψω - honky - tonk - anthem" 'All Arise!', κλπ, κλπ, κλπ.

Ξεκαθαρίζω: τα τραγούδια δεν είναι κακά per se και το σύνολο δένει εντέλει σε έναν αρκούντως ικανοποιητικό δίσκο που προσφέρεται για αρκετές ακροάσεις ενώ η ξεχωριστή φωνή και εκφορά των στίχων του Colin -που σ' εμένα τουλάχιστον κάνει πολλά πολλά "κλικ"- είναι φυσικά παρούσα. Να προσθέσω εδώ στα θετικά και τις ενδιαφέρουσες συμμετοχές των Peter Buck (REM) και Gillian Welch

Απλά μου γεννήθηκε η ιδέα πως οι Decemberists αποφάσισαν να απομακρυνθούν από την indie / folk για έναν πιο συντηρητικό, μαζεμένο, "dad rock" ήχο (όπως π.χ. οι Wilco πια) που, στην Αμερική τουλάχιστον, εξασφαλίζει ένα σταθερό εισόδημα απο τις περιοδείες. Ευτυχώς κάτι τραγούδια προς το τέλος όπως το 'This Is Why We Fight' ή το 'Dear Avery' με συνέφεραν, προς το παρόν!

The Decemberists - 'This is Why We Fight' 


[The older one]
The Walkabouts
New West Motel [1993]
Με την φωνή της Carla Torgerson να τραγουδά "Jack Candy was as old as my father but still I took a likin' to him...", ηλεκτρικές κιθάρες που γρατζουνάνε όσο πρέπει και το πιάνο του Glen Slater να συνοδεύει ξεκινά ένας από τους πιο αγαπημένους δίσκους μου του πρώτου μισού των 90s (παίζει να ξέρω σχεδόν απ' έξω όλους τους στίχους).

Η γενικότερη ιστορία των Walkabouts γνωστή, νομίζω:  Ξεκίνησαν στα μέσα των 80s στο βροχερό Seattle, υπήρξαν για καιρό η μόνη μη-grunge μπάντα της Sub Pop, αγνοήθηκαν τραγικά στις Η.Π.Α. αλλά γνώρισαν σεβαστή επιτυχία στην Ευρώπη (Γερμανία, Νορβηγία, Ελλάδα), έκαναν ένα so and so πέρασμα από πολυεθνική (Virgin) αλλά επέστρεψαν στα "πάτρια εδάφη" της γερμανικής Glitterhouse και εχουν μια ευμεγεθή δισκογραφία που εκτείνεται και σε solo projects (βλ. Chris & Carla, κλπ) η οποία θέλει μεν μια προσεκτική προσέγγιση (υπάρχουν και μέτρια άλμπουμς) αλλά θα σας αποφέρει διαμάντια.

Το New West Motel έχει την στόφα του μεγάλου δίσκου (και είναι τέτοιος κατά την γνώμη μου). Ο ήχος είναι πότε ηλεκτρικός ('Grand Theft Auto', 'Drag This River', κλπ), πότε πιο ακουστικός/folk ('Murdering Stone') αλλά πάντα ξεκάθαρα αμερικάνικος και στα χνάρια μεγάλων τραγουδοποιών όπως ο Neil Young (στην βινυλιακή έκδοση διασκευάζεται το 'Like A Hurricane'), ο Townes Van Zandt (To 'Snake Mountain Blues' του οποίου διασκευάζεται επίσης σε μια καταιγιστική κιθαριστική εκτέλεση που παίρνει κεφάλια), κλπ, - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η μπάντα δεν βάζει προσωπικά στοιχεία στα τραγούδια που διηγούνται ιστορίες φόνων, εκδίκησης, λύτρωσης, κλπ κατ' ευθείαν από τα βάθη της Americana (με πιο εντυπωσιακή στιγμή το 'Findlay's Motel').

Τα εναλλασόμενα φωνητικά από τον Chris Eckman (ο οποίος έχει γράψει και όλους τους στίχους) και την Carla είναι αδύνατον να μην σε συγκινήσουν -χωρίς να είναι οι φωνάρες ομολογουμένως- ενώ πέρα από τα τυπικά rock όργανα τα τραγούδια διακοσμούνται πολύ όμορφα ενορχηστρωτικά και από μια πληθώρα οργάνων (ακκορντεον, βιολί, πιάνο, pedal steel κιθάρα, μαντολίνο, organ κλπ) από τους πολυοργανίστες που συμμετείχαν τότε στην μπάντα Glenn Slater και Bruce Wirth.

Αν δεν έχεις ιδέα ποιοι είναι οι Walkabouts (πράγμα απιθανο ειδικά αν "ανδρώθηκες" μουσικά στα 90s οπότε θα θυμάσαι τις αρκετές αναφορές στον εγχώριο μουσικό τύπο αλλά και τις εξαιρετικές συναυλίες είτε σαν full band είτε ως Chris & Carla σε ξεχασμένα πια μέρη όπως το Ρόδον, το Green Door, κλπ) ξεκινάς από εδώ, παρέα όμως με το Satisfied Mind της ίδιας χρονιάς που περιλαμβάνει μόνο διασκευές αγαπημένων τραγουδιών τους (Nick Cave, Gene Clark, παραδοσιακά, κλπ).

The Walkabouts - 'Sweet Revenge'


Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

3 From 1 At 5: The Heartbeat City Videos

by lkrory21
Και επειδή ο CFCF μου θύμισε μετά από πολύ πολύ καιρό τους The Cars και μου ήρθαν μνήμες από το MTV circa early 90s πάμε να δούμε τα τρία video / hit singles από το Heartbeat City (1984, Elektra). Αθεράπευτα και απίστευτα catchy / απολαυστική / out of your culti closet / guilty pleasure 80s pop rock (fyi... Spiral!).

1.'You Might Think'


2.'Magic'


και φυσικά η κλασική power ballad όπου τα lead vocals αναλαμβάνει ο μπασίστας Benjamin Orr (RIP) αντί του Ric Ocasec..

3.'Drive'


Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

[Slorida]

by lkrory21
Παλαιότερο summer mix του εξαιρετικού Michael Silver (aka CFCF) με τίτλο Slorida που μόλις όμως ανέβασε στο Soundcloud. Όπως ακριβώς υποδηλώνει και ο τίτλος - λογοπαίγνιο, o ...κος Silver παίζει αρκετά με το tempo και το pitch των τραγουδιών που συμπεριέλαβε καταλήγοντας σε ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Δείτε το tracklist (που περιλαμβάνει από Roxy Music, Cars και KLF μέχρι ...Celine Dion!) και ακούστε το mix παρακάτω... [via Gorilla VS Bear]
Roxy Music - 'True To Life' 
The Cars - 'Drive'
Michael Been - 'World On Fire' 
Shriekback - 'This Big Hush' 
Sylvester - 'I Need Somebody To Love Tonight' 
The KLF - 'Build A Fire' 
Julee Cruise - 'Into The Night'
Celine dion - 'On Ne Change Pas'
CFCF - 'Ice'
Virginia Astley - 'Tree Top Club'

Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Υ.Γ. Έχουν τελείωσει τα downloads του mix στο Soundcloud αλλά αν το θες σε mp3 για να το έχεις το καλοκαίρι που έρχεται να το ακούς κάτι βραδιές που η θερμοκρασία δεν πέφτει κάτω από τους 28 βαθμούς και κολλάνε τα πάντα, ψαξε στα comments στην αντίστοιχη σελίδα.

Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2011

[Fake Stories]

by lkrory21
Ένα χρόνο και κάτι μετά το Secondhand Youth EP (2009, Sonic Playground) οι Exposed By Observers επιστρέφουν με μια σειρά από μηνιαία δωρεάν EPs (τουλάχιστον πέντε όπως αναφέρουν) υπό τον τίτλο Fake Stories
Το πρώτο Fake Stories είναι ήδη διαθέσιμο εδώ με κόστος το e-mail σας και περιλαμβάνει τα 'Doubt Is Dead' και 'Fake Stories Get Old' τα οποία δείχνουν μια, αρκετά ενδιαφέρουσα, μετακίνηση σε ακόμα πιο electro / ηλεκτρονικά μονοπάτια. Για να δούμε τι θα δούμε και στα επόμενα Fake Stories! Το ευχαριστο γεγονός της υπόθεσης είναι πως πλέον όλο και περισσότεροι εγχώριοι καλλιτέχνες και μπάντες όλων των ειδών (ενδεικτικά: Pan Pan - Someday, maybe I won't Mind μέσω Bandcamp, Στάθης Δρογώσης - Ομορφη Ζωή μέσω της δικής του Antelma music) "επενδύουν" σε καινοτόμους - ανεξάρτητους τρόπους διάθεσης της μουσικής τους.

Δείτε παρακάτω το video trailer που ετοίμασαν οι Exposed By Observers για το Fake Stories N.1 αλλά και ακούστε τα κομμάτια που περιλαμβάνει μέσω soundcloud:


Exposed By Observers - 'Doubt Is Dead'


Exposed By Observers - 'Fake Stories Never Get Old'



Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2011

[Today: Nothing Days Event]

by lkrory21
Σήμερα στο υπόγειο του BIOS (Πειραιώς 84) πραγματοποιείται το πρώτο Nothing Days Event με ζωντανές εμφανίσεις από τους Hype Williams, Demdike Stare και Larry Gus. Πριν και μετά τα live τη μουσική επιμελούνται παραγωγοί του Poplie Radio (Oksikemia, Spiral, Narita, Quietdrumming, Haunted Dancehall). Οι πόρτες ανοίγουν στις 18:00. Είσοδος: 5 ευρώ. Not to be missed, kids!

Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

3 From 1 At 5: Broadcast

by lkrory21
"When I met Trish I was surprised at how much she smiled and laughed. Such an amazing light!Flying Lotus (via twitter)

R.I.P Trish Keeenan [1968 - 2011]

1. 'Valerie' [Haha Sound, 2003]


2. 'Papercuts' [The Noise Made By People, 2000]


3. 'Tender Buttons' [Tender Buttons, 2005]


+1:

Broadcast & The Focus Group - 'I See, So I See So'
[...Investigate Witch Cults Of The Radio Age, 2009]

Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

The 1+1 Project Vol.1: Ducktails VS Waylon Jennings!

by lkrory21
[The 1+1 Project: Ένα παιχνιδάκι ακρόασης νεών και παλαιότερων δίσκων. Κάθε βδομάδα (ή περίπου κάπου τόσο) θα παρουσιάζονται μια καινούργια και μια παλαιότερη κυκλοφορία που μπορεί να συνδέονται, μπορεί και όχι! Παίζουν επίσης: Inverted_A, Green Onion, Spiral, Mean Mr. Mustard's Sister, Silentcrossing. Μπορείς επίσης να βρίσκεις τα αντίστοιχα posts όλων "όλα σε ένα νοικοκυρεμένα" σε αυτό εδώ το feed: http://bit.ly/1plus1project]

[The New One]
Ducktails III: Arcade Dynamics (2011)
Ο κατά κόσμον Matt Mondanile αμερικάνος κιθαρίστας, τραγουδοποιός, κλπ, μέλος επίσης των Real Estate (που βρήκαν τα δικά τους δεκαπέντε posts δημοσιότητας την περασμένη χρονιά στα αμερικάνικα blogs) μόλις κυκλοφόρησε το τρίτο "κανονικό" LP του ως Ducktails στην Woodsist. Στο Ducktails III: Arcade Dynamics τον βρίσκουμε να μετακινείται ελαφρά από την πιο instrumental / ψυχεδελική / hypnagogic (σικ) πορεία του προς μια "slacker" / lo-fi indie τραγουδοποιία, πιο κοντά στο "κανονικό" του γκρουπ ή άλλα του είδους (Wavves? Surfer Blood?). Θυμίζει λίγο σε ατμόσφαιρα και την αντίστοιχη πρόσφατη "μετακίνηση" του Mark McGuire από το υπερβατικό synth / prog της κύριας μπάντας του (Emeralds) σε πιο γήινους ήχους στο προσωπικό του άλμπουμ Living With Yourself.

Ευτυχώς αυτή η μετακίνηση δεν αποβαίνει εις βάρος της ποιότητας του δίσκου. Ομορφα φτιαγμένα τραγούδια που δεν πλατιάζουν ανευ λόγου και αιτίας , λειτουργούν περίφημα σε περιβάλλοντα χαλαρής ακρόασης (θα μπορούσες να φαντάστεις τον Matt με μια κιθάρα και δύο πετάλάκια στο σαλόνι σου ή σε μια παραλία της πατριδας του με απλωμένη κουβερτούλα στην άμμο, μερικά six-packs και καλή παρέα) που ενίοτε έχουν και την στόφα του sing-along / feel good όπως το. 'Killin' The Vibe', το 'Don't Make Plans', κλπ. Στο τέλος του δίσκου και στο παλιό του στυλ με το 'Porch Projector' με την κιθάρα να λοξοδρομεί σε πιο ψυχεδελικά μονοπάτια συνοδευόμενη από field recordings συνομιλιών και πυροτεχνημάτων (;).

The Ducktails - 'Killin' The Vibe'


[The Old One]
Waylon Live: The Expanded Edition (1976/1999/2003)
To Αll Μusic Guide κατατάσσει το Waylon Live στα καλύτερα live country albums όλων των εποχών. Δεν έχω ακούσει τόσο πολύ country για να το επιβεβαίωσω -έχω μολις τσαλαβουτήσει στα ρηχά του είδους και σε επιλεγμένα άλμπουμς επιλεγμένων καλλιτεχνών- αλλά σίγουρα είναι παραπάνω από εξαίρετο και από τα αγαπημένα μου του είδους. Πρωτοκυκλοφόρησε το 1976, επανακυκλοφόρησε το 1999 με εννέα επιπλέον τραγούδια και το 2003 σε χορταστικότατο διπλό CD με 42 τραγούδια ηχογραφημένα σε τρεις νύχτες στο Dallas και το Austin το 1974. Ας σημείωσω εδώ για όσους-ες δεν το γνωρίζουν ότι ο Waylon Jennings άφησε μια τεράστια κληρονομιά στον χώρο της country / outlaw country αλλά ξεκίνησε την καριέρα του στο rock'n' roll παίζοντας μπάσο στην μπάντα του αδικοχαμένου Buddy Holly. Μάλιστα παραλίγο να βρεθεί στο μοιραίο αεροπλάνο που έπεσε στις 3/2/1959 στην Clear Lake της Iowa [The day the music died] - έδωσε τελευταία στιγμή την θέση στον Big Bopper.

Για το Waylon Live τώρα... Καταρχήν ο Waylon Jennings βρίσκεται σε μεγάλα κέφια και στην καλύτερη φάση της καριέρας του. Η στεντόρεια φωνή του σπάει κόκκαλα όπως άλλωστε και το συνεχομενα αδυσώπητο χιούμορ του ανάμεσα στα τραγούδια, π.χ. προλογίζοντας το 'Pick Up The Tempo' του Willie Nelson: "-[W.J.]Is this true that all you people in Austin think that when you die you will go to Willie's house? -[crowd]Yeah! - Well... you ain't!- ή όταν παρουσιάζει τον ντράμμερ στο τέλος: "That's Ritchie Albright! He don't look like no schoolteacher, do he? He don't look like he ever known one too!", κλπ.

Επιπλέον: Η backing band πραγματικά βγάζει φωτιές (πρόσεξτε τον Ralph Mooney στην pedal steel), η επιλογή των τραγουδιών εξαίρετη -οι καλύτερες στιγμές της ως τότε πορείας του Waylon διανθισμενες με πραγματικά σπουδαία τραγούδια του Willie Nelson, του Kris Kristofferson, του Steve Young, του Jimmy Rodgers (το υπερκλάσσικ 'Τ For Texas' ανοίγει τον δίσκο)- ενώ προσέξτε και τις αντιδράσεις του κοινού που πρέπει να ήταν από τα πιο ατίθασα της εποχής εκείνης, βλέπε π.χ. τις αντίδρασεις στο 'Bob Wills Is Still The King' που βάζουν κάτω σε εξαλλοσύνη πολλά ροκ ακροατήρια.

Φυσικά η country ως είδος είναι κάτι πολύ ξένο για τον μέσο ιθαγενή μουσικόφιλο αλλά αν θέλεις μια πρώτη γνωριμία με τον Waylon ή το όλο ρεύμα της 70s outlaw country και από κει και πέρα βλέπουμε το Waylon Live λειτουργεί εξαίρετα - απλά ίσως θα χρειαστεί να το συνοδεύσεις με καλό bourbon και μπύρες και ...που ξέρεις; Μπορει να βρεθείς να τραγουδάς μια ώρα μετα: "Ι love that Mississippi w-o-o-o-man, I love that Mississippi girl!" ή 'Well, I've never been to heaven but I've been to Oklahoma'. Όχι και άσχημα!

Waylon Jennings - 'Bob Wills Is Still The King' [Live]


Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

[High Wolf Live In Athens]

by lkrory21
Από την ίδια ομάδα που μας έφερε προς καιρού τους Ducktails / Dolphins Into The Future στο S.I.X. DOGS (βλέπε εδώ) θα έχουμε ακόμα ένα ενδιαφέρον event λίαν συντόμως.
Ο ..."αινιγματικός" (sic) Γάλλος High Wolf (Winged Sun / Not Not Fun records) που κινείται σε psych / drone ηχητικά μονοπάτια εμφανιζεται στο BOOZE Cooperativa (Κολοκοτρώνη 57, Αθήνα) μαζί με τους "δικούς μας" Lunar Miasma και Bruised Lee την Κυριακή 23/1/2011 (Είσοδος: 10 Ευρώ / Ώρα έναρξης: 21:00).

High Wolf - 'Diego' (Ascension, 2010)


High Wolf - 'Bizarre Moonlight' (Incapulco, 2009)

Αυτά προς το παρόν...
...See ya in the pit!


Φωτο: High Wolf w/ GNOD live in Paris (via myspace)

Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

[The 1+1 Project]

by lkrory21
Τρεις κάλοι φίλοι και bloggers (o Green Onion του Mezannine, ο Inverted_A του Seagazing και ο Spiral) ξεκίνησαν με την έναρξη του νέου έτους ένα πολύ ενδιαφέρον project -"ένα παιχνιδάκι ακρόασης παλαιών και νέων δίσκων" όπως το χαρακτηρίζουν- μέ τίτλο The 1+1 Project. Κάθε εβδομάδα θα "ανεβάζουν" έκαστος στο ιστολόγιο του μια ανάρτηση όπου θα γράφουν για ένα ολοκαίνουργιο, άρτι κυκλοφορηθέν άλμπουμ και για ένα παλαιότερης κυκλοφορίας χωρίς περιορισμούς και όρια.
Ήδη στα πρώτα αντίστοιχα posts φιγουράρουν Frank Zappa, James Blake, Durutti Column, Destroyer, Forgetters και Go! Team. Νομίζω ότι θα συμφωνήσετε και εσείς ότι είναι ένα πολύ πολύ ενδιαφέρον concept και νομίζω επίσης ότι και το παρόν blog θα συμμετάσχει λία σύντομως. Προς το παρόν, όλα τα posts του The 1+1 Project θα μαζεύονται με την βοήθεια του Google Reader σε ένα feed εδώ: http://bit.ly/1plus1project.

Αυτά προς το παρόν...
...See Ya In The Pit!

Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

[California Analog Dreams]

by lkrory21
Μεγάλο κόλλημα το ντεπούτο EP με τίτλο Sauna του άγγλου Vondelpark στην βέλγικη R & S Records. Post-XX Chillwave?


Αυτά προς το παρόν...
...See ya in the pit!

Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

[Hashshashin Chant]

by lkrory21


Και σε λίγοτερο από δύο εβδομάδες... this!

Αυτά προς το παρόν...
...See ya in the pit!

Κυριακή, 2 Ιανουαρίου 2011

[Back In Time: The Mixtape]

by lkrory21


Αυτά προς το παρόν...
See ya in the pit!

Σάββατο, 1 Ιανουαρίου 2011

[Back In Time...@poplieradio]

by lkrory21
Νέος χρόνος, νέα αρχή στην παλιά ώρα, πάντα όμως @Popleradio!
Sat 1/1/11 | 18:00 - 20:00 | Chat/Listen/Enjoy

Αυτά προς το παρόν...
...See ya in the pit!

[MMXI]

by lkrory21
...well, hopefully! Cheers, everybody!

Αυτά προς το παρόν...
...See ya in the pit!

Φώτο: 2011 via Darkenlight/Flickr user haazeeel.