Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014

[Ε_ΦΥΓΑ]

by lkrory21

Αληθινές ιστορίες ανθρώπων που έφυγαν απο πολύ μακρία

Το Συνεργείο θα μεταμορφωθεί για λίγο καιρό σε μια πενταόροφη κατοικία με πολλά μικρά δωμάτια όπου θα ζήσουν άνθρωποι που έφτασαν στην Αθήνα από μακριά. Πολύ μακριά. Μια πρωτότυπη παράσταση-περιήγηση στο σπίτι του καθένα από αυτούς, στον προσωπικό τους χώρο. 

Πρόκειται για μοναδικές αληθινές ιστορίες, που ίσως και να μην μαθαίναμε ποτέ. Νέοι άνθρωποι από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές πρωταγωνιστές μιας ασυνήθιστης ζωής, φυγάδες, μας εξομολογούνται την προσωπική τους ιστορία. Μας ξεναγούν στην προσωπική τους μνήμη, στο παρελθόν τους, γεμάτο απώλειες και χαμένες ευκαιρίες. 

Ο καθένας ζει μέσα στο προσωπικό του χώρο. Μια τάξη στο Αφγανιστάν, μια φυλακή στην Αθήνα, το σπίτι του Χαλίλ στην Καμπούλ, οι Βούδες της Μπαμιάν, ένα εργοτάξιο, ένας πύργος ελέγχου, ένα νοσοκομείο στο Μπαγκλαντές. Εκεί θα δούμε όλα τα προσωπικά τους αντικείμενα. Εκεί θα δούμε τα ντοκουμέντα και τις φωτογραφίες από την ζωή τους πριν φύγουν.


 Εκεί θα ακούσουμε και τη φωνή τους. Πρόκειται για μια ασυνήθιστη γνωριμία με ανθρώπους που περνάνε δίπλα μας και δεν θα τους γνωρίζαμε ποτέ. Όσο η οθόνη μεταδίδει ανώνυμες ειδήσεις γεμάτες απ’ την φρίκη του πολέμου τόσο οι προσωπικές τους αφηγήσεις ενσαρκώνουν για πρώτη φορά την Ιστορία μ’ έναν μοναδικό κι αυθόρμητο τρόπο. 

Πρόκειται για μια παράσταση-ντοκουμέντο βασισμένη πάνω στη σκληρή καθημερινότητα των προσφύγων, και στις προσωπικές μαρτυρίες τους. Χωρίς να χάνει επαφή με κανένα από τα ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν τη ζωή του καθενός προσπαθεί να διατηρήσει και μια ελπίδα για το μέλλον τους στον τόπο που βρέθηκαν. Την Ελλάδα… 

Με τους Chaljl Ali Zada, Ramzan Mohammad, Javad Rezai, Hossain Amiri, Aidim Joyimal
Σύλληψη -­ Σκηνοθεσία Γιολάντα Μαρκοπούλου
Δραματουργία - Art Therapy Μαργαρίτα Παπαδοπούλου
Κίνηση Pauline Huguet
Σκηνογραφία Αλεξάνδρα Σιάφκου, Αριστοτέλης Καρανάνος
Community Drama Κωνσταντίνα Ράπτη, Άγγελος Τσαπέκος Βίντεο Δάφνη Καλαφάτη, Νιόβη Σταυροπούλου
Σχεδιασμός Ήχου Δημήτρης Τζιμέας
Βοηθοί Παραγωγής Zarif Bakhtyari, Κατερίνα Σακαρέλλου
Φωτογραφίες Ελίνα Γιουνανλή

Πληροφορίες
Ημέρες παραστάσεων: Πέμπτη-Παρασκευή: 2,3,9,10,16,17 Οκτωβρίου και Τετάρτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 22,23,24, 29,30,31 Οκτωβρίου και 5,6,7 Νοεμβρίου.
Ώρα έναρξης: 21.30 Διάρκεια: 90 λεπτά
Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας,προτείνουμε τηλεφωνική κράτηση (μέγιστος αριθμός θεατών:20)
Πληροφορίες & Κρατήσεις: 6981802544
Διεύθυνση: Κολωνού 31, Μεταξουργείο (μετρό ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ) / www.synergyo.gr
Facebook event


Το εργαστήρι STATION ATHENS: Ένα χαρακτηριστικό του Μεταξουργείου είναι η πολυπολιτισμικότητά του και με αφετηρία αυτό δημιουργήθηκε από την ΜΚΟ ΑΜΑΚΑ το καλλιτεχνικό εργαστήρι θεάτρου, φωτογραφίας, βίντεο και εικαστικών για νέους μετανάστες και πρόσφυγες, με βάση τις μεθόδους art therapy. 

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, τα μέλη της ομάδας, πρόσφυγες από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές, έχουν δημιουργήσει το δικό τους «Σταθμό»στο χώρο του Συνεργείου. Στη διάρκεια της χρονιάς στον 3ο όροφο του Συνεργείου λειτουργεί «η τάξη» του εργαστηρίου με στόχο την παρουσίαση μιας παράστασης αλλά και όλου του υλικού που οδήγησε στην δημιουργία της. 

Ξεκινώντας από τη θεματική του ταξιδιού με την παράσταση Station Athens το 2011, περάσαμε στο εδώ και τώρα δουλεύοντας την έννοια του νέου «σταθμού» με την ανοιχτή πρόβα/παράσταση «Είμαστε σπίτι» το 2012 και συνεχίσαμε με την έννοια του πολέμου και την θεατρική performance, «Είμαστε οι Πέρσες!» βασισμένη στους «Πέρσες» του Αισχύλου το 2103, και καταλήγοντας στις ιστορίες από το παρελθόν που οδήγησαν στην φυγή με την νέα μας παράσταση «Ε_ΦΥΓΑ». 

Το εργαστήρι ορίζεται σαν «Εργαστήρι Art Therapy» και διαφοροποιείται από ένα απλό εργαστήρι Τέχνης, όπου απλά μεταδίδονται συγκεκριμένες τεχνικές, χωρίς όμως να είναι χώρος ψυχοθεραπείας. Τα εργαλεία του Art Therapy είναι οι εικαστικές και παραστατικές τέχνες και το θεραπευτικό στοιχείο έγκειται στην συνειδητοποίηση του ότι μέσα από την καλλιτεχνική δημιουργία ευνοείται η προφορική επικοινωνία, η συνοχή της ομάδας και η προσωπική έκφραση. 

Πληροφορίες / Οργάνωση Εργαστηρίου: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, ΜΚΟ ΑΜΑΚΑ

[The Opening of the Cerebral Gate]

by lkrory21

Επανέκδοση μέσω της βερολινέζικης Tresor μετά απο αρκετά χρόνια για το ντεμπούτο του The Opening of the Cerebral Gate ως Transllusion, ένα από τα solo projects του αδικοχαμένου James Stinson, απο τους σπουδαιότερους μουσικούς που εβγαλε το Detroit στο electro/techno, βλ Drexciya, κλπ. 

Full stream παρακάτω (μέσω FACT) και ψάξε οπωσδήποτε και τiς κυκλοφορίες ως The Other People Place.

Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

[A Brain In A Bottle]

by lkrory21


Thom Yorke - 'A Brain In A Bottle' [Official Video]
Tomorrow's Modern Boxes, 2014, Bittorent Bundle 

Και έτσι απλα μια Παρασκευή, ο Thom Yorke στα ξαφνικά (σχεδόν) αποφάσισε να κυκλοφορήσει το δεύτερο σόλο του άλμπουμ μετά το The Eraser (2006, XL) μέσω BitTorrent Bundle

Βρίσκεις το Tomorrow's Modern Boxes για 4.72 ευρά ακολουθώντας το λινκ στο βίντεο παραπάνω ή στο embedded tweet παρακάτω...

[When Nick met Jonny]

by lkrory21
"When Nick (Cave) met Jonny (Greenwood) in Soho, NYC"

File under: #Awesomepeoplehangingoutthere

[Brainwave]

by lkrory21


Hudson Mohawke - 'Brainwave'
Chimes EP, 29.09.14, Warp

Ο Hudmo την είδε Oneohtrix Point Never;! Δειγμα δεύτερο από το επερχόμενο Chimes EP, εδω το πρώτο.

Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

[Violence]

by lkrory21


Andy Stott - 'Violence'
Faith In Strangers, 17-18/11/14, Modern Love

Ίσως είναι νωρίς ακόμα να το πούμε, το ξέρω, αλλα με βάση αυτό το αργόσυρτο θηρίο με το μπάσο που σιγοβράζει από κάτω ως πρώτο δείγμα και μόνο μάλλον πρέπει να ετοιμαζόμαστε για άλμπουμ αντίστοιχο του Luxury Problems. "Inside, inside..."

[i]

by lkrory21


Kendrick Lamar - 'i' (Prod by Rahki)
Single, 2014, Top Dawg Ent.

Ολόφρεσκος Kendrick και σε μεγάλια κέφια σε μια παραγωγή που περιλαμβάνει μέχρι και σόλο μπάσο(!). That sample + the lyrics.

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

[aisatsana [120]/Small Hours]

by lkrory21

Πολλά ήδη γράφτηκαν και πολλά ακόμα θα γραφτούν για το αέρινο 'aisatsana [120]' που κλείνει ονειρικά [1] το άλμπουμ επιστροφής του Richard D. James aka Aphex Twin με τίτλο Syro που μόλις κυκλοφορήσε μέσω της Warp.

Το 'aisatsana [120]' -που το λες και "χαμένο αδελφάκι" του 'Avril 14th' (Drukqs, 2001)- περιλαμβάνει μονο μια Erik Satie-ικής υφής μελωδία παιγμένη αποκλειστικά σε πιάνο -αντί του σκασμού από custom made και μη σύνθια, κλπ που χρησιμοποιήθηκαν για το υπολοιπο άλμπουμ- και είναι ηχογραφήμενο κατά τα φαινόμενα (εκτός αν μας τρολλάρει παλι ο Richard ως συνήθως...) στην εξοχή με πουλιά να τιτιβίζουν, κλπ.

Από τα κομμάτια που μαζί με το 'Produk 29', το 'XMAS_EVET10 (Thanaton3 Mix)', κλπ θα μας "ακολουθούν" σίγουρα για πολύ πολύ καιρό.


Αυτό το είδος ηχογράφησης στην εξοχή μου έφερε στο μυαλό έναν άλλο σπουδαίο Βρετανό μουσικό και ένα άλλο εξίσου πανέμορφο τραγούδι που ηχογραφηθήκε κατά τον ίδιο τρόπο και κλείνει το ίδιο ταιριαστά έναν άλλο δίσκο από μια άλλη εποχή. Ο λόγος για το 'Small Hours' που κλείνει το One World (1977) [2] του σπουδαίου φολκ πειραματιστή / τραγουδιστή / τραγουδοποιού John Martyn (1949 - 2009).


Ο Rob Young αναφέρει χαρακτηριστικα στο Electric Eden (2010, ενα εξαιρετικό βιβλίο όπως σας έχω ξαναπεί):

"One morning, between the three and six o'clock, the engineers set up a pair of amplifiers on floating pontoons, spaced widely apart on the water. Martyn set up a drum machine and his effects pedals in a outdoor spot overlooking the lake, plugged in his guitar and taped the extraordinary instrumental 'Small Hours'. Over a programmed electronic heartbeat, and picking up the ambient sound of geese honking on the shore and the distant rumble of a goods train, Martyn practically breathes through his guitar pickup..."

ενώ λίγο παρακάτω το χαρακτήριζει ως μνημειώδες και βαθιά ελεγειακό κλείσιμο του κύματος του βρετανικού folk-rock μεταπολεμικά.

Παρεπιπτόντως στο κεφάλαιο "Towards The Unknown Region" που κλείνει το Electric Eden, o Rob Young αναφέρεται και στον Aphex Twin αφού τον θεωρεί ως έναν απο τους καλλιτέχνες - κατά κάποιον τρόπο συνεχιστές της βρετανικής φολκ (με την πολυ ευρεία έννοια), είτε όταν "βροντοφωνάζει" την καταγωγή του από την Κορνουάλη στους τίτλους των τραγουδιών του ('Logan-rock witch', 'Cornish Acid', κλπ), είτε όταν προβάλλει μια αφηρημένη, ambient εκδοχή της 'Αλβιώνας' μέσα από τα κομμάτια του (όπως το προαναφερθέν 'Avril 14th').

Πλέον υπάρχει μια ακόμα απ' ευθείας σύνδεση, χάρις στο 'aisatsana [120]'.


[1] = Κλείνει ονειρικά τις ευρωπαϊκές και αμερικάνικες εκδόσεις του Syro. Στην γιαπώνεζικη έκδοση υπάρχει επιπλέον ως bonus track το α-π-ι-σ-τ-ε-u-τ-ο 'MARCHROMT30A edit 2b 96 [104.98]' που σε κάνει να απορείς γιατι η Warp ή/και ο Richard δεν το έβαλαν στην κανονική έκδοση του άλμπουμ.

[2] = Μια ακρόαση θα σας πείσει για το άλμπουμ που ο Rob Young χαρακτηρίζει "the final bright bloom in the garden of British folk-rock" και στο οποίο βρίσκει θέση ακόμα και ο Lee 'Scratch' Perry (στο 'Big Muff').

Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

[Almora Sunrise]

by lkrory21

Ariel Kalma - 'Almora Sunrise'
18-25/11/14, RVNG Intl.

Δεν έχω ιδέα που πάνε και τα βρίσκουν όλα αυτά τα obscure electronics/ambient/new age/κλπ διαμαντάκια εκεί στην RVNG από το Μπρούκλυν αλλά γενικά κάνουν εξαιρετική δουλειά με αυτές τις επανεκδόσεις.

Έτσι μετά το εξαιρετικό Anthology of Interplanetary Folk Music Vol. 1: Nommos / Visiting του Craig Leon (τσεκάρετε και το πολύ καλο FACT Mix που επιμελήθηκε), το A Period of Review (Original Recordings: 1975 - 1983) του K. Leimer ή το Synthesist του Harald Grosskopff παλαιότερα, σειρά έχει το An Evolutionary Music (Original Recordings: 1972 - 1979) (ακούμε πρωτο δείγμα παραπάνω) του συνθέτη και πολυοργανίστα Ariel Kalma που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Παρίσι αλλα είναι μόνιμος κάτοικος Αυστραλίας πλέον και έχει ένα πλούσιο μουσικό βιογραφικό (περισσότερα στο site της RVNG Intl. και στο "υπερκιτς-νιου-εητζίλα" αισθητικής επίσημο site του Kalma).

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

[Season 6 @ Poplie Webradio]

by lkrory21
Yeap, σε λιγότερο από δύο εβδομάδες -για την ακρίβεια την Τετάρτη 1η Οκτώβρη- ο Poplie επιστρέφει με ανανεωμένο ζωντανό πρόγραμμα καθώς και με πολύ ενδιαφέρουσες νέες προσθήκες στο ρόστερ του. 

Όπως αντιλαμβάνεστε, ανανεώνει το ραντεβού της και η εκπομπή του παρόντος blog για έκτη συνεχόμενη σεζόν. Έτσι λοιπόν από Πέμπτη 2 Οκτωβρίου και κάθε Πέμπτη στις 11μμ θα μπορείτε να μας ακούτε και πάλι μέσα από τα διαδικτυακά "ερτζιανά" του Poplie Webradio.

Πέρα την ενημέρωση από το site μας (σύντομα πλήρως ανανεωμένο και αυτό!), την σελίδα μας στο Facebook και στο Twitter μπορείτε να γραφτείτε στο μηνιαίο μας newsletter για να λάμβάνετε στο e-mail σας αποκλειστικά τέτοια ωραία καλούδια όπως το mixtape παρακάτω μέσω tape.ly ("πατήστε" στην εικόνα για να το ακούσετε) με τα κόμμάτια που σημάδεψαν το φετεινό καλοκαίρι για τους παραγωγούς του Poplie.


Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

At the Movies: The Court (2014)

by The Hungry Reviewer

Έχω ξαναγράψει πόσο ενδιαφέρουσα είναι η πρωτοβουλία του φεστιβάλ Βενετίας να προβάλλεικάποια φιλμ (κατά βάση του παράλληλουτμήματος Οrizzonti) σε stream σχεδόν ταυτόχρονα με την πρώτηπαγκόσμια προβολή τους στο φεστιβάλ. Ναι μεν τα φιλμ δεν είναι οι πολυαναμενόμενες πρεμιέρες του διαγωνιστικού ή οι φορτωμένες με σταρ παραγωγές που έρχονται εκτός συναγωνισμού, αλλά ενίοτε είναι εξίσου αν όχι παραπάνω αξιόλογες ταινίες, ενώ είναι κάπως δύσκολο να βρουν διανομή σε κάποιο εξωφεστιβαλικό κανάλι, οπότε άλλος ένας λόγος να τις δει κάποιος σε stream. Σε τελική ανάλυση η έλειψη των μεγάλων stream services από την Ελλάδα (Netflix πχ, ενώ νομίζω ότι ούτε το Amazon Instant Video είναι διαθέσιμο) παρακινεί όποιον θέλει κάτι πρόσφατο και λιγότερο mainstream να πάει κατευθείαν στα torrents.

Η επιλογή της ινδικής ταινίας The Court για online προβολή (η οποία κοστίζει 4 ευρώ για ένα και μοναδικό streaming που προσφέρεται έως και σε HD ποιότητα, με αγγλικούς πάντοτε υπότιτλους) ήταν όπως αποδείχθηκε ιδανική αφού η ταινία πήρε το βραβείο καλύτερης ταινίας στο τμήμα Orizzonti, αλλά και το Λέοντα του μέλλοντος που πήγε στο σκηνοθέτη Chaitanya Tamhane (βλ. φώτο παρακάτω) και τους παραγωγούς της ταινίας.

 

Για να μην αρχίσω την ακατάσχετη υμνολογία θα προσπαθήσω να περιοριστώ σε δυο τρεις παρατηρήσεις/ ενδιαφέρουσες αιχμές με αφορμή την ταινία. Καταρχήν, ο σκηνοθέτης είναι 26 χρονών. Και σε αυτή την ηλικία και με την πρώτη του μεγάλου μήκους φίξιον ταινία καταφέρνει να κάνει κάτι που υπερβαίνει κατά πολύ το δικαστικό δράμα, παρόλο που κέντρο της ταινίας είναι η αίθουσα του δικαστηρίου και μια συγκεκριμένη υπόθεση με τους πρωταγωνιστές της. 

Κατορθώνει να κάνει μια εγκάρσια τομή, μια μικρή αλλά εύστοχη σπουδή πάνω στη βαθιά και πολύπλευρη ταξικότητα στην κοινωνία τoυ Μουμπάι (ή της Βομβάης τελοσπάντων) και στις διάφορες εκφάνσεις της, χωρίς να πέφτει σε (πολλές) παγίδες στερεοτυπικών χαρακτήρων και καταστάσεων. 

Αποφεύγει τις εύκολες κατηγοριοποιήσεις και οι αντιφατικοί ήρωές του δεν έχουν μια ενιαία ταυτότητα, αφού παρουσιάζουν μια πολιτισμική, ταξική και οικονομική πολλαπλότητα. Ταυτόχρονα, δεν αποστρέφει το βλέμμα του (αν και ίσως δε δίνει την πρέπουσα έμφαση) από τις εικόνες της απόλυτης φτώχειας και τη μοίρα των ανέγγιχτων που ζητούν τη χειραφέτησή τους και που είναι τελικά τα διαρκή θύματα του γραφειοκρατικού και αναχρονιστικού δικαστικού συστήματος που στελεχώνουν οι τρεις βασικοί πρωταγωνιστές του Tamhane. 
 

Τέτοια εμβρίθεια και λεπτότητα στη μελέτη κάποιων χαρακτήρων που τελικά γίνεται μελέτη μια ολόκληρης κοινωνίας ή μιας ολόκληρης ομάδας μου θυμίζει πολύ έντονα το σινεμά του Asghar Fahradi (ειδικά μέχρι το Ένας Χώρισμός) αλλά και το Κάποτε στην Ανατολία του Nuri Bilge Ceylan που επίσης μεταμφιέζει μια φέτα ζωής σε μια ταινία είδους, ένα procedural, για να υπερβεί κατά πολύ τελικά τα όρια του είδους. Μια ακόμη ομοιότητα με τους δύο παραπάνω σκηνοθέτες είναι το αριστοτεχνικό σενάριο το οποίο ευθύνεται σε σημαντικό βαθμό και  για τη φυσικότητα στις ερμηνείες των ηθοποιών, η οποία είναι απαραίτητη σε τέτοιες τύπου ταινίες.

Η πιο πρόσφατη παραγωγή από αυτή την τεράστια χώρα/υποήπειρο που έγινε γνωστή στα μέρη μας είναι το The Lunchbox. Πρόκειται για μια καλοφτιαγμένη ταινία με τον απαραίτητο για εμπορικές βλέψεις διεθνή σταρ Irrfan Khan (κάτι αντίστοιχό του είναι ο Αργεντίνος Ricardo Darín o οποίος “επιβάλλεται” να πρωταγωνιστεί σε κάθε μα κάθε αργεντίνικη ταινία που παίζεται εκτός συνόρων).  

H ταινία είχε τη σωστή δόση εξωτισμού και κουλέρ λοκάλ για να μας σαγηνεύσει και όχι να μας αποξενώσει, ενώ είχε σαν πυρήνα της αφήγησής την απόλαυση ενός καλομαγειρεμένου φαγητού και μη ξεχνάμε φυσικά πως ό,τιδήποτε σχετικό με την κουλτούρα του φαγητού είναι θέμα της μόδας και παντού γύρω μας (βλέπε και το πολύ πρόσφατο The Chef του Jon Favreau). To Τhe Court λοιπόν, όπως το mainstream αλλά οξυδερκές Variety επισημαίνει στην πολύ καλογραμμένη κριτική του, είναι μάλλον πολύ εγκεφαλικό για το κοινό του The Lunchbox. Όπως διαφορετικός είναι ο εγκεφαλικός ρεαλισμός του The Court από τον ψυχολογικό ρεαλισμό του Ρουμανικού Νέου Κύματος (άσχετη η παρατήρηση αλλά κάπου έπρεπε να μπει).

Τελειώνοντας, να επισημάνω ότι παρακολουθώντας σε επαρκή βαθμό τη νέα ελληνική παραγωγή (και όχι μόνο τον Κυνόδοντα, το Attenberg, το Μiss Violence και τον Οικονομίδη), να πω ότι θεωρώ υπαρκτή την έλειψη ενός τέτοιου σινεμά στα μέρη μας. Μιας ταινίας δηλαδή που θα μπορέσει να συνθέσει την αλληγορία του Λάνθιμου, την παραβολή του Τζουμέρκα (Χώρα Προέλευσης), το φόκους στα λούμπεν κομμάτια της κοινωνίας του Οικονομίδη και τις ενδιαφέρουσες αλλά ατελείς περιπτωσιολογίες των Τσίτου (Άδικος Κόσμος), Τσεμπερόμπουλου (Ο Εχθρός Μου) και Κωνσταντάτου (Luton). Και πάνω από όλα θα το κάνει αυτό φτιάχνοντας το  φρέσκο σινεμά που θαυμάζει ο σινεφίλ σήμερα.

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

[Oh My Darling Don't Cry]

by lkrory21
Το προτελευταίο δωρεάν mp3 single στην σειρά Adult Swim Singles 2014 είναι ταυτόχρονα και το πρώτο single από το επερχόμενο δεύτερο άλμπουμ των Run The Jewels (aka Killer Mike & El-P). Όπως και το πρώτο τους LP στην Fool's Gold έτσι και το Run The Jewels 2 θα είναι επίσης διαθέσιμο για δωρεάν download, στις 27 Οκτωβρίου μέσω της Mass Appeal Records. Περισσότερα εδώ .

To φετεινο Adult Swim Singles κλείνει την άλλη Δευτέρα με τον εξαιρετικό ανεξάρτητο νεοϋορκέζο rapper/παραγωγό KA. Όλα τα singles ως τώρα διαθέσιμα παρακάτω για stream/δωρεάν download μέσω Soundcloud.

Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

[Balnearico]

by lkrory21
Έτσι και αλλιώς, και παρά τις ξαφνικές νεροποντές ενίοτε, ακόμα καλοκαίρι έχουμε εδώ όποτε γιατί να μην απολαύσουμε αυτό το εξαιρετικά σκαρωμένο 80λεπτο μιξ με τίτλο Balnearico – The Sunny Side of Brazil’s Underground Pop που επιμελήθηκε το βραζιλιάνικο DJ duo Selvagem αποκλειστικά για το Wax Poetics γεμάτο χαμένα - κρυμμένα pop/rock/funk/boogie/κλπ βραζιλιάνικα διαμαντάκια από τα late 70s/mid 80s; Tracklist και σχόλια (αλλα και τα αναμενόμενα αθεράπευτα cheesy εξώφυλλα) για κάθε κομμάτι εδώ. Όσο για τον όρο "balnearico" του τίτλου;

"This neologism is a blend of balearic (the laidback style that descends from the music played in the ’80s in the Spanish Islas Baleares, specially Ibiza) and balneário, the Portuguese word that’s synonymous for beach..."

Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2014

[The Devil Is A Liar]

by lkrory21
Kode9 & The Spaceape - 'The Devil Is A Liar'
The Killing Season EP, 27.10.14, Hyperdub

Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2014

[Killer Quotes #49: FlyLo, Thundercat & Miles]

by lkrory21

If Miles was around today, he'd be hanging out with you guys”.

Herbie Hancock, απευθυνόμενος στους Flying Lotus και Thundercat (via Pitchfork). Ο θρύλος της jazz συμμετέχει μάλιστα και στο επερχόμενο, πέμπτο κατά σειρά άλμπουμ του FlyLo με τίτλο You're Dead! (6-7/10/14, Warp).


Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014

[Q-Loop]

by lkrory21
Oχι ακριβώς καινούριο δωδεκάϊντσο απο τους πατριάρχες της minimal (dub) techno, "1995 Vintage BC" που λέει και το Hardwax αλλα μας κάνει και αυτό, σωστά; Σωστά!

Τι περιλαμβάνει; To 'Q-Loop' (που υπήρχε στην συλλογή BCD του 1995) για πρώτη φορά στην full, σχεδόν 14λεπτη έκδοση του  + 2 ακόμα κομμάτια που υπήρχαν αποκλειστικά σε εκείνη την συλλογή (ο καλύτερος τρόπος γνωριμίας με τα κατορθώματα των Moritz Von Oswald και Mark Ernestus ως Basic Channel). Ολόκληρο το ολόφρεσκο 12" Q-Loop προς ακρόαση on repeat παρακάτω, χάρις στο Spotify.

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

[Environment Five]

by lkrory21
Για τις καινουριες τους κυκλοφορίες δεν θα βγουν αερόστατα στους ουρανούς του Λονδίνου, δεν θα δείτε stencil στα πεζοδρόμια της Νέας Υόρκης, δεν θα μοιράστουν βινύλια με κωδικοποιημένα μυνήματα για να ξεκινήσει ένα παγκόσμιο "κυνήγι θησαυρού" που θα καταλήξει σε listening party στην έρημο.

Όμως και αυτοί οι πρωτοπόροι του ηλεκτρονικού ήχου των 90s παραμένουν ενεργοί (από τις αρχές των 00s που επαναδραστηριοποιήθηκαν) και συνεχίζουν να κυκλοφορούν δίσκους ανεξάρτητα και σχεδόν αποκλειστικά μέσω του site τους (fsoldigital.com).

Αφού κυκλοφόρησαν δύο νεά άλμπουμ ως Amorphous Androgynous (The Isness - 2002, Alice In Ultraland - 2005) που σηματοδότησαν μια γενναία στροφή προς τον ψυχεδελικό ήχο, ο κύριος όγκος των κυκλοφοριών τους έκτοτε ήταν κυρίως συλλογές με υλικό από το αρχείο του ντουέτου (βλ, From The Archives Vol.1 - 7, παραμένει απορίας όμως άξιον αν όντως έχουν τόσο πολύ υλικό από τα 90s), μια σειρά από άλμπουμ υπό τον τίτλο Environment που συνδυάζει παλαιό και νέο υλικό (ως Future Sound Of London), τρεις μιξαρισμένες συλλογές υπό τον τίτλο A Monstrous Psychedelic Bubble Vol.1 - 3, και δώστους και κάτι άλλες συλλογές με ακυκλοφόρητα των Amorphous Androgynous, δύο άλμπουμς -The Cartel Vol.1 & Vol.2- που το έριξαν στο psychsplotation,  κλπ αλλα μάλλον και ο πιο καλόπιστος σκληροπυρηνικός φαν θα έχει κουραστεί να τους παρακολουθεί πια (;).

Το Environment Five είναι το πρώτο, επιτέλους, άλμπουμ που βγάζουν οι Garry -Gaz- Cobain & Brian Dougans ως Future Sound Of London με αποκλειστικά νέο ηχογραφημένο υλικό μετά το Dead Cities του 1996. Κυκλοφόρησε ήσυχα και αθόρυβα προχθές -πως ήταν το hype για το Tomorrow's Harvest ή για το επερχόμενο Syro; E, καμία σχέση-, προφανώς και δεν προσθέτει κάτι στα κατορθώματα των FSOL αλλα ευτυχώς είναι αξιοπρεπέστατο για την ιστορία τους και αν τους αγάπησες και εσύ στο απόγειο τους, αξίζει να του χαρίσεις λίγο χρόνο να το ακούσεις. Νομίζω. Οι υπόλοιποι ξεκινήστε από τα ακόμα αξεπέραστα Lifeforms (1994) και Tales Of Ephidrina (1993)

[Durutti Shores]

by lkrory21

Lemonade - 'Durutti Shores' [Official Video]
Minus Tide, 2014, Cascine

"Durutti shores heard us calling..." 

Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2014

[SoundKloudz Vol.3]

by lkrory21
Επιστροφή στο blog μετά από ένα γενναίο διάλλειμα (εν πολλοίς και από τα social media) με ένα νέο Soundcloud mix (βλ. επίσης Soundkloudz Vol.1 και Vol.2) με 17 επιλογές από πρόσφατες και επερχόμενες κυκλοφορίες. 

Πάτα "play" παρακάτω και σημείωσε στο καρνέ σου και την επιστροφή στα διαδικτυακά ερτζιανά του Poplie Webradio στις 2 Οκτώβρη (more info soon που λέγανε και στο χωριό μου). Cheers!