Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

[Killer Quotes #48: "That's every song I've ever written..."]

by lkrory21

"That's every song I've ever written. Yeah. That's all of them. I'm not kidding, either. That's "Born to Run," "Born in the USA," everything I've done for the past 40 years, including all the new ones. But that struck me so deep. It was the first time I felt I heard something come across the radio that mirrored my home life, my childhood..."

Bruce Springsteen, κατά την διάρκεια της ομίλιας του στο SXSW του 2012 (full transcript) και αναφερόμενος στο τραγούδι 'We Gotta Get out of This Place' (σύνθεση των Barry Man/Cyntia Well που έγινε μεγάλη επιτυχία από τους Animals το 1965) που μόλις είχε παίξει ακουστικά. Αναφέρεται και στο εξαιρετικό (ως τώρα) βίβλιο του Bob Stanley (μέλος επίσης και των Saint Etienne) με τίτλο Yeah Yeah Yeah: The Story Of Modern Pop που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον αυτόν τον καιρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου