Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2006

Mp3 Of The Weekend.... By Far!

by lkrory21
"RUN-TIME ERROR" - Αγνώστου

"Έλα πάμε, μην κωλοκάτσει κανένας!"
"Έλα και έχω το Service Pack το 2!"

Με έχει πάρει από κάτω που 'χεις γκόμενο βαρβάτο.
Και εμένανε με φτύνεις, με delete τωρά με σβήνεις.

Τον εβρηκές τα internet-ια και θαρείς πως έχει ντέρτια,
Είπες κάνω copy/paste γιατί εσύ δεν έχεις taste.

Ρεφραίν:
Αν μ' αγαπάς δεν ξέρω, αν μ΄ αγαπάς δεν ξέρω,
βαράει η καρδιά μου τρελλά run-time error (X4)

"Έλα μάνα μου μάνα μου και έχει πέσει το δίκτυο...
Και πως θα το σηκώσω;"

Σαν το φως αργά σε χάνω, απειρά format θα κάνω,
Και θα βάλω τα Windows, μήπως και γυρίσεις μήπως.

Μην ξεχνάς πως έχεις βέρα, άσε τώρα τον ξενέρα.
Έλα πίσω στον Bill Gates, μην κολλήσεις καν'να AIDS.

Ρεφραίν:
Αν μ' αγαπάς δεν ξέρω, αν μ΄ αγαπάς δεν ξέρω,

βαράει η καρδιά μου τρελλά run-time error (X4)


"Ααχ γιατί μου το 'κανες αυτό; Και δεν αντέχω τα format!... Όχι άλλο format!... όχι άλλο!"

Αν μ' αγαπάς δεν ξέρω, αν μ΄ αγαπάς δεν ξέρω,
βαράει η καρδιά μου τρελλά run-time error (X4)

"Καλά κρασιά!"

Get it here και καλή σας ημέρα!

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/9/06 1:39 μ.μ.

    Η νεοεισερχομενη εταιρεια επινοικιασης εργαζομενων adeho εμφανιζεται στους τοιχους της Θεσσαλονικης και προκλητικα παραπλανει τους εργαζομενους για νεες θέσεις εργασίας. Μαλιστα επιλεγει να κανει το ντεπουτο της στην Ελλαδα μεσω της Διεθνους Εκθεσης Θεσσαλονικης και περιφανευεται οτι καινοτομει βγαινοντας στην πολη και στεινοντας το περιπτερο της στην Καμαρα αντι για τους χωρους της ΔΕΘ. Τελος καλει οσους ψαχνουν για δουλεια να προσελθουν την Παρασκευη στις 20.00, την ημερα των εγκαινιων της ΔΕΘ στην Καμαρα.
    εδω ειναι το site της καταπτηστης εταιρειας : www.adeho.gr
    Πιστευω οτι εν'οψη των πορειων της ΔΕΘ οφειλουμε να της δωσουμε την καταληλη απαντηση
    www.adeho.gr
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=565252

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/9/06 6:14 μ.μ.

    otan erxomai spiti varas remixes see mi yah me full bass,tora mou vazeis run time error ????tstststs kane ena reboot kai xanakane ena post

    ΑπάντησηΔιαγραφή